Vinkväll utan vin!

Haha, det blev inte mycket vin igår inte.. Det blev drinkar istället! :)
Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår! Haha!
Thomas och Juck kom förbi, det var trevligt! ;] Sen åkte jag taxi hem på morgonen, fick en sån äcklig taxichaffis alltså! Han körde mig helt fel och sa till mig " jag kan stänga av taxametern, du vet vad du kan göra för att få åka gratis va? " Jävla äckel. Jag tvingade honom att släppa av mig i Larsberg så gick jag hem därifrån. Pucko!

Det var jättemysigt igår, gumman! :)
Nu väntar jag på att Nathalie o Nathalie ska komma och plocka upp mig så ska vi åka till Centrum!
Är vrålhungrig. Hoppas att de vill äta något! :]

Ikväll är det party hos Nathalie, hon har fyllt år! (:
Lär ta det väldigt lugnt ikväll. Är fortfarande sliten!
Sen vill man ju vara pigg imorgon! (: Mys!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0