Torsdag!

Godmorgon! (:

Igår kom Thomas och plockade upp mig vid 20-tiden.
Då åkte vi till Willys och handlade cola och chips! Sen börnade vi iväg till Juck!
När vi kom dit så satte vi på en rulle och la oss till rätta! Minns inte vad filmen hette men den var faktiskt bra!
 Det var mycket bra musik i den och hände saker hela tiden! En actionrulle med andra ord! :)
När jag låg där fick jag reda på att jag skulle vara ledig idag! Det var skönt! :]
Kan vara rätt skönt att ha en hel vardag ibland som man inte behöver göra något speciellt på!

Sen körde Thomas hem mig och jag skulle äta.
Det började med att jag åt upp rostbiffen och potatissalladen.
Var fortfarande sugen på något, så jag värmde på lite pannkakor.
Efter det var jag sugen på något salt, så jag värmde på kyckling med ris.
Hahaha, sen somnade jag som en stock med en utåtstående mage. :]

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde.
Mina barnvaktsbarn börjar få vattkoppor!
Så det blir några intensiva veckor framöver.
Stackars, man vet ju själv hur jobbigt det är att ha klåda.
Det blir bara att bunkra upp med potatismjöl och pysselböcker. (:
Tänk om alla tre får det samtidigt, då får jag verkligen fullt upp!

Har laddat min kamera nu, trodde jag skulle ha massa roliga bilder att lägga upp,
men hittade bara några ynka från när Juck och Thomas och jag kollade hockey! :]



Kims lampa, Thomas smygfottar, Juck och Thomas langar kuddar! (=

Idag har jag verkligen inte gjort ett smack!
Duschat är väl det vettigaste. Sedan har jag bara legat i soffan typ.
Skulle ut och leka med Victor och Robert, men de är ju så j*vla sega!!!
Därför dissar jag dem för Wolfen istället!
Ska gå och träffa honom nu och äta glass!
Sen ringer förhoppningsvis Thomas o vill kramas! (=

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: lizet

hej!! Kul att du läser min blogg! Gillar din!

jaa testa tomat..mycket bättre:)

kram

2008-05-29 @ 13:50:29
URL: http://lizettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0