Tisdag!

Snörvel, snörvel! När jag vaknade imorse kändes det som om någon hade stoppat upp en hel vattenmelon i min näsa - upp i huvudet. Men efter en titt i spegeln förstod jag att så inte var fallet. Hade så gärna velat ligga hemma och vilat hela dagen, men det var inte tillfälle för det på jobbet så det var bara att pallra sig iväg!

Pappa var så snäll och körde mig till Ropsten. Jag gick och köpte glass åt oss så satt vi och pratade lite innan jag åkte vidare till Karlaplan. När jag väl kommer in på S:as dagis står hennes pappa där. Haha, då hade han glömt ringa mig och säga att jag inte skulle hämta henne eftersom hon skulle sy ihop hakan som hon slog upp i helgen.
Så det var bara att åka tillbaka till ön och hämta de andra två busarna. När jag hade gjort det var jag så glassugen igen att jag tog med dem in i tobaksaffären och så fick de välja glass. Oj, vilket problem det var... :þ  Alla blev nöjda och kladdiga i alla fall. Vi fick papper med oss av han i kassan, det var snällt! Promenaden hem gick jättefort när de var helt knäpptysta båda två och bara åt glass! Måste göras om fler gånger! :þ

När vi kom hem gjorde vi tomatsoppa med pasta i. Vi dukade även fram lite fetaost, bröd och lite annat gott.
Tände ljus gjorde vi också, sen satt vi nästan en timma och snackade! :) Ibland är det lite extra mysigt!

Sedan har jag inte gjort något speciellt alls idag. Umgåtts lite med far min, pratat i telefon, det gamla vanliga.
Tänkte krypa till kojs när som helst, så jag orkar upp imorgon! Ska vara på jobbet 07:45! När jag kommer hem så får jag finbesök utanför porten! :] Alla dessa mini-dejter är helt underbara! :]

Imorgon ska jag hämta hem mina saker från Kim! Sen ska jag äntligen försöka få lite ordning här hemma!
Måste kasta ut den brutalt fula soffan också som Apollo bet sönder. Grrr... Måla väggarna kanske? Vitt är lite sjukhusaktigt. Ja, det får vi se! :]

I helgen åker Nathalie och Raaschou på kryssning. Var lite avis faktiskt, för de verkar ha så himla roligt där!
Men sen hittade jag planer för Fredagen och då vill jag verkligen inte åka någonstans! :]
Sushi, mys och Thomas! Kan inte bli mycket bättre! ♥

Nej, sova var det!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Natta

Tycker om dig min puma!
PUSS

2008-05-28 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0