Promenad och fotboll!

Igår mötte jag upp Nathalie i Käppala så tog vi tåget till Larsberg.
Därifrån var det tänkt att vi skulle traska mot Näset så skulle Thomas hämta upp oss på vägen.
Icke sa nicke! Vi hann ända fram! Vi placerade oss på det oerhört sköna cykelstället och jag skulle precis tända en belöningscigg eftersom vi varit så duktiga och promenerat.

Då kommer det fram en gubbe med äppelcider i famnen och börjar predika om att jag kommer dö 8 år tidigare. Han kom så nära mitt ansikte att jag nästan kunde känna hans äppel-andedräkt! Haha...
Jag och Nathalie satt och tittade överallt förutom på honom, men han fortsatte prata... Efter ett tag börjar han gå, men stannar upp och börjar jama som en katt.. Mjaaau, mjaaau! HAHAH! Jag sa det till Nathalie, efter att ha träffat den där gubben vettefan om jag ens vill leva tills jag blir gammal! :P

När pojkarna äntligen behagade komma så var det dags för fotboll! Det var en bra match faktiskt! Hade ingen aning om att Ronaldo spelade i United! Det gjorde matchen sevärd. Haha, nä han hade faktiskt blivit rätt ful. Inte alls som jag minns honom! :P Men jag och Natta hittade genast ett annat kex att spana på, gubben med paketet!
HAHA! :)

Tiden gick på tok för fort igår alltså! Hade gärna legat kvar där i flera timmar till och bara myst! :]
Idag ska jag jobba från 15-19 ungefär. Sen hoppas jag på att få träffa Thomas! Den som lever får se! :]
Snart är det helg! Då blir det party med Natta både på Fredag och Lördag! YÄY! :]
Systemet here we come! :]

Nu ska jag fixa mig iordning!
Heippa!

Du är så mysig!


Kommentarer
Postat av: N

Hahaha kexet med paketet, bra sagt.. hahahaha fy så snuskigt.
Fest i helgen, och kul blire =)
Puss på re ;)

2008-05-22 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0