Onsdag!

Imorse var jag och lämnade två av barnen på dagis/skola. Det gick bra! Vi kom några minuter försent till skolan för det skulle letas efter en tröja, det gick verkligen inte bra med någon annan... Ungar.. (:
Efter jag varit i Karlaplan och lämnat S så ringde Thomas, så kom han och Jocke och hämtade upp mig i Ropsten!
Så söta! :) Skulle handla lite tänkte jag i Karlaplan, men det var stängt. Det enda som var öppet var ICA. Så jag handlade lite gott där istället. Rostbiff o potatissallad som jag äter nu, mums! Sen köpte jag lite vattenmelon och kronärtskocka oxå! Ska koka kronärtskockan ikväll. Salt och citron på.. Så otroligt gott! :) Vattenmelonen tänkte jag äta på balkongen när jag ätit klart min lunch! Mys! (:

Var precis förbi farfar en stund. Han satt och fikade när jag kom! Diskade lite åt honom och laddade kaffebryggaren. Stackarn kan ju inte ens koka kaffe själv. Haha, sötnos!
Vi satt en stund på balkongen och solade och snackade lite.. Han såg lite besvärad ut när jag började dra upp min tröja och grejer.. HAHA! :) Han är alltid rädd att folk ska tro att han är peddo! Vågar inte ens gå armkrok med mig ute längre, men det skiter jag i! :) Han är min älsklingsfarfar och så kommer det förbli! Peddo eller inte! :)

När pappa kommer hem ska vi åka till Centrum! Måste verkligen handla solglasögon! Orkar inte gå runt och kisa hela tiden! Dessutom är det grymt skönt att dra på sig dem när man inte orkar sminka sig! :D Den här gången tänker jag inte köpa några dyra, lyckas ändå bara ta sönder dem på någon vecka. Så osmidig... :þ

Gosh, längtar efter mina skattepengar. Har så mycket jag behöver handla. Byxor, underkläder och bikini står högst! Nya myskläder oxå! Trött på alla mina! Tycker bara det är så jobbigt att shoppa! Blir helt tokig! :þ Ska försöka tvinga med mig Thomas tänkte jag! Haha! Lika bra att visa sina sämsta sidor direkt! Haha, nejdå! :) Men det vore mysigt.

Nej, nu är jag proppmätt!
- raaap -

SOLEN HERE I COME!

Uppdatering!

Nu har jag hämtat hem mina saker från Kim! Dock inte sängen, för den kastade jag. Den var ju som att ligga på sten! Nej tack! :) Sover hellre några dagar extra på soffan tills jag får hem min riktiga säng! :) Har bara plockat upp massa kläder och städat i min garderob! Tyckte jag var så duktig efter det så att jag beställde lite kläder! :D Haha.. Alltid lika kul när de kommer, så skönt att slippa springa runt och prova. Beställde en bikini oxå. Ska bli spännande och se om den är något att ha. Fast jag måste köpa den där rosa från Nelly.se oxå.. Den var så fin! Visst Natta? :]
Fast hon på bilden hade värsta melonerna, det har ju tyvärr inte jag så jag vet inte hur den sitter på mig. Iofs har jag ju gått visning för Nelly.se så jag vet att deras bikinisar sitter rätt bra.  :] Synd att man inte fick tuttar på köpet! Sucka!

Nåväl, nu ska jag äta lite mat och sedan blir det filmkväll hemma hos Juck!
Tycker han är så söt som bjuder in mig! :] Det blir nog mysigt.... ;] Grrrr!

Nä, nu ska jag inte skriva mer ikväll. Börjar ju bli värsta böckerna varje dag, även fast jag har ett totalt ohändelserikt liv typ. Haha.... :]

Puss på er alla,
en extra till Nathalie för hon är så sööööööt!


Kommentarer
Postat av: Natta

Mjaaauuuu påre svettpöl ;) hahahahaha!
PÖSS!

2008-05-28 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0