Oj, jag hade visst en blogg!

Nu blev jag lite sugen på att börja skriva blogg igen!
Jag är verkligen en periodare! :þ

Igår åkte jag förbi hundrastgården där Apollo attackerade mig.
Kan inte åka förbi där utan att tänka på honom.. Saknar honom så!
Min lilla skrutt! Men han har det bra hos sin nya familj tror jag! Jag litar på Niklas att han sålde honom vidare till bra personer!

Ikväll blir det fotboll med Thomas, Jimmy, Juck och Nathalie! :]
Ska bli så himla mysigt! Även om jag hajar noll av bollen, det är sällskapet jag vill åt! ^^,

Helgen då? Fredag ska jag och Nathalie dricka vin! Det ser jag fram emot, är grymt törstig! Haha.
Lördag försöker jag styra upp utgång! Får se vad som händer med den saken!
Söndag blir en riktig mysdag hoppas jag på! :)
Går allt som planerat så blir det nog en riktig toppenhelg! :]

Nu ska jag laga något mat så jag inte sitter och kurrar med magen så pojkarna blir irriterade! :þ
Pappa har lämnat mig för att äta middag med farfar. Elakt! Svarar inte ens när jag ringer.. Dålig stil, pappa!
Vet att du är här inne o snokar! ;P

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Natta

Detsamma gumman, kommer bli väldigt mysigt =)
Ses strax.
puss

2008-05-21 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0