Måndag!

Gosh, helt off i huvudet! Knaprar alvedon så det står härliga till.
Det hjälper för stunden i alla fall. :)

Kom precis hem från jobbet! Ska lägga mig och vila en stund innan jag ska träffa Nathalie och titta på när bonverboysen spelar fotboll! Mysigt och sitta där och snacka lite skit! :) Synd att vissa ska vara hemma och plugga istället för att spela! ;] Men det är duktigt!

Sen i Lördags har jag lyssnat på Chris Brown - Forever samt Basshunter-remixen på Holly Dolly konstant! :]
Det går inte att sluta när man fastnar för en speciell låt. :)
Ungerfär som att fastna riktigt ordentligt för en person! Man får inte nog! :)

Min lillebror har tydligen flyttat hemifrån nu oxå! Haha, vilket strul det är där nere.
Har verkligen lust att åka ner och banka vett i hans huvud. För det första har han börjat sminka sig som... Ja, jag vet inte vad det ser ut som. Förjävligt i alla fall, sedan har han träffat någon slapp brud som heter Amanda. Hon skulle nog oxå behöva en omgång av Sandra för att inse vad de sysslar med! Nåväl... :]

Imorgon blir en lång dag! Jobbar till 21.
Fast det är väldigt mysigt att natta barnen! :) Läsa saga och ge C välling! Mys! :)

Tack för en underbar helg, Nathalie!
Så glad att vi har hittat varandra! :)

 <-- sötnosan!

Nu blir det att vika tvätt!
Heippa!

Kommentarer
Postat av: Piia

haha slapp brud :P

2008-05-26 @ 21:04:22
URL: http://meleth.blogg.se
Postat av: Sandra =]

Haha, ja men du anar inte! Ful som fan är hon oxå!

2008-05-26 @ 23:12:28
URL: http://sandrathorn.blogg.se/
Postat av: Sötnosan :P

Glad att ja hittat dig med puman ;)

puss puss

2008-05-26 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0