Fredag!

Igår gick jag ut på promenad med Wolfen!
Vi gick och köpte glass, sen gick vi planlöst över hela lidingö kändes det som.. :)
Mycket trevligt, vännen!
När vi kom tillbaka till baggeby skulle vi sätta oss på bänken o vila benen lite,
då kom Micke Berg förbi med två kompisar! De hade köpt massa gott och frågade om vi ville följa med ner till berget, även kallat punkten. Självklart ville vi det! Så vi satt där nere och snackade och njöt av solen! (:

Sedan tog jag bussen hem till Thomas och kollade film med honom, han syster o hennes två kompisar.
Vi kollade på två olika filmer men gillade inte någon av dem, tillslut tröttnade vi och gick o la oss. (:
Sovit påtok för lite inatt känner jag! Skulle vara på jobbet kl 8.00 eftersom S har vattkoppor.

Jag och S tog vagnen och gick en promenad hem till mig. Var tvungen att hämta min Nordea-dosa för att föra över pengar till pappsen, samt lite nya kläder och min mobilladdare. Jag är mobilkåt! Klarar mig inte utan min mobil en hel dag. No way! (: Ska ju vidare till Brevik senare och jobba där oxå. Phu! Men det går bra.
Bara längtar efter att Thomas plockar upp mig efter jobbet så jag får åka hem till honom o duscha.
Känner mig grymt ofräsh idag.. Haha..

Mamman var så rar att jag fick låna en par shorts av henne.
Så när S har sett klart på sin film om Barbie ska vi ut i solen och glassa!
Dö, vattkoppor, dööööö!

Ikväll blir det lite cider och poker hemma hos Thomas!
Mysigt! :)

Här är några bilder från igår!
Bara klicka på dem för att se dem i större format!
Puss!





Bild 1: Maxim
Bild 2: Micke Berg
Bild 3: Sandra och Wolfen
Bild 4: Jonathan

Kommentarer
Postat av: Wolfen

trevligt som fan var det :D

2008-05-31 @ 11:56:46
Postat av: Sandra Thörn

Ja, det var det! :)
Det får vi göra om!

2008-06-01 @ 15:15:41
URL: http://sandrathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0