Födelsedagsfest!

Igår var jag och Nathalie på hennes tjejkompis födelsedagsfest!
Vilken toppentjej det var alltså! Hon hade ordnat så fint för alla som var där!
Det var riktigt roligt! Speciellt på slutet när vi började släppa loss ordentligt, så ordentligt att grannarna kom och klagade och förstörde stämningen! Haha..

Sedan tittade killarna som hade varit ute i stan förbi, så vi drog vidare och efterfestade lite hos Nathalie!
Mys mys mys! :)
Jag är för glad för att ha något vettigt att skriva om... :)
Det är bara helt underbart! ♥

Har precis tagit en lång dusch! Galet skönt var det!
Ska röra mig ner till affären och köpa något gott att äta tänkte jag! :)
Vet inte längre vad som är hungerkänsla eller magpirr. Haha!

Äsch.... :]
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0