ÄNTLIGEN HELG!

Wooha, nu har jag varit på systemet och handlat lite gott åt mig och Nathalie till ikväll! :]
Ska bli så mysigt! :] Men först ska jag jobba! Sen blir det att åka direkt hem och fixa sig lite partyfin!
Vet inte vad jag ska ha på mig riktigt bara, har inte så mycket att välja på här hos far min, men något ska vi kunna slänga ihop!

På Lördag ska jag med Nathalie på fest! Det ska bli trevligt! Kul och träffa hennes kompis som hon pratar så gott om! :) Sedan är det party på Onsdag igen, haha! Då blir det schlager för hela slanten! ;)

Igår hängde jag med Raaschou en stund! Vi gick hem till hans farmor och hälsade på, sen hem till honom!
Där satt vi mest vid datorn och satt o snackade. Det är verkligen bra att ha en sån fin "bror" som stöd ibland! :]
Han är en av de få som kan banka lite vett i mitt huvud! Haha.. :)

Nu måste jag nog äta något innan jag avlider av hunger!
Pussilago!

vet ni? HAN ÄR SÅ MUMSIG! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0