Lördag och Söndag!

You can put the blame on me.....

Igår var jag hemma på middag hos farmor.
Hjärtekrossande.
Tog en promenad mot Näset.
Kom hem till Jimmy och hjälpte till att diska lite innan det skulle komma folk dit.
Jag var seg, skulle inte dricka. Lika bra det.
Kim kom dit, det kändes bra att ge henne en kram!
Så frågade hon hur det var med min farmor, och jag började så klart gråta som ett litet barn.
Det blev så mycket känslor på samma gång.
Jag älskar henne så mycket.

Åkte hem med Thomas istället.
Vi smuttade på baylies och låg och mös i soffan.
Småtittade på " Brown sugar."
Jag gillar den filmen.

Kommer hem, hittar prinsesstårta i kylen. - Tack pappa! ♥
Nu ska jag hem till farmor och hjälpa henne att städa lite.
Man får hjälpa till i den mån man kan! Sedan ska jag hem och duscha.
Ska möta upp Nathalie lite senare och mysa med henne.
Har saknat dig i helgen, gumman! :)

Jag är mentalt off i huvudet just nu.
Är tokkär, det är lite läskigt. :)
Rätt häftigt när man träffar någon som får tiden att stanna.

Träffade Nathalie och Natta och Angelica vid 18-tiden.
Drog ner till J och åt middag där.
Det blev en ceasar-sallad för min del.
Den var sisådär. :]
Efter middagen drog jag och Nathalie hem till Jimmy och kollade på en film!
Har precis kommit hem därifrån o äter lite innan jag ska sova!
Blir några intensiva dagar på jobbet denna vecka, men det ska gå bra! (:

Dröm sött!
Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Natta

Saknat dig oxå i helgen gumman =) Du får åka med nästa gång.
Puss på re

2008-06-02 @ 09:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0