9 Juni!

Hey!

Idag är en riktig slappdag för min del! Vaknade, åt lite frukost, sen tog jag en dusch!
Ibland är det så skönt att duscha att man vill somna! Lite svårt dock när man inte har badkar! :þ

Sitter och lyssnar på Manges " Giftig ". Tycker verkligen om den!
Haha, förra nyårsafton firade jag med Jimmy på hans jobb. Då var Mange där.
Vi stod och snackade lite när Jimmy smidigt slänger ur sig:
" Du, Mange, du är jävligt schysst... Men din musik suger verkligen! "
" Jaha... Oj, ja, tack för att du är ärlig i alla fall.."
Haha! Jag håller dock inte med. Jag blir glad av hans musik! :)



Idag börjar jag inte jobba förrens 15.30! Blir en kort dag!
Men det kan vara skönt det med ibland! :)
Efter jobbet ska jag hem och äta, sen iväg och titta på när pojkarna spelar sin sista match inför uppehållet!
Vem vet, har man tur kanske man hinner få sig en puss av sitt hjärta! :)

Den 27e åker jag o flickorna till Nathalies landställe över helgen!
Det ska bli jättemysigt! Kan tänka mig att det bli mycket god mat och en jäkla massa skratt! :)
Det ser jag fram emot! Jättebra idé, sötnosan! :)

Efter jobbet gick jag hem och böt om lite..
Traskade sedan ner till bryggan vid torsvik där Nathalie gånger 2 satt och glassade!
Vi satt där en stund, sen kom Raaschou o CH förbi!
Vi tog CHs bil till matchen i Gångsätra!
Riktigt rolig match faktiskt! :) Brukar inte vara så hemskt fokuserad men den här gången var jag fast!
Mycket action var det! Bonver vann matchen! Woohoo!
Sista för sommaren dock.. Lite trist! Började tycka om att gå dit och titta! :)

Efter matchen fick jag åka med Thomas när han skulle lämna av två vänner, en på Näset och en i Ropsten!
Sen var det hemfärd! Mys och gos som vanligt. Pirr i magen gånger 1000! :)
Nu är det sovdags.
Phö..... Typ.. Mmm.. Eller jag vet inte. Tja!

Bilder!



Kommentarer
Postat av: Natta

klart du kommer få en puuuuuss ;)

2008-06-09 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0