3 juni!

Igår jobbade jag 8-22.30! Lång dag, men otroligt mysig! (:
Tog med barnen på picknick och kollade samtidigt när pojkarna spelade fotboll! (=
Blanda nytta med nöje is the shit!

Sov riktigt riktigt gott inatt! (:
Drömde massa mysigt, som vanligt på sista tiden!
Idag börjar jag inte jobba förrens 16! (:
Sen ska jag hem och vänta på att Thomas kommer och pussar på mig!
Kärlek!

Imorgon ska jag jobba i Brevik! Efter jobbet ska jag möta upp Nathalie o åka till systemet!
Hoppas att vi hinner, annars får jag paniiiiiiiiiiiiiiiik!

Jag har en magkänsla.. Haha, vore väldigt roligt om det jag tror är sant.
Det är sånt man märker... (:
Det skulle vara otippat, men vafan inget är omöjligt. Vissa tecken visar på det i alla fall! Haha..

Nä, nu ska jag sätta mig på balkongen o äta frukt!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Natta

Nemen va nyfiken jag vart nu... Hihi.. Tell me, Tell me =) =)

2008-06-04 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0