Måndag!

Imorse åkte jag och lämnade Apollo i Ropsten till sin far.
Tog med alla hans saker... Det kändes väldigt tungt, men ändå rätt!
Ska ändå passa honom snart, så får passa på och mysa ihjäl mig då! :]

Sedan har jag jobbat.
Det gick jättebra. Barnen är så otroligt söta. :]
Haha! De säger så söta saker hela tiden!
Sofia, som är 4 år kom fram till mig efter maten.

" Sandra...? "
" Ja, vad är det? "
" Jo... Vet du vem du är lik? "
" Haha, nej vem då? "
" Barbie. Ni har likadant ansikte! "
Haha.. Aaaww!

Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Bara ta det lugnt och sova tidigt.
Funderar på att åka iväg och köpa något gott och lägga sig i soffan framför en bra film.
Om pappa vill köra mig vill säga... Tänker inte ta buss till Stattan!
Det är jag för lat för idag. :] Eller jag är alltid lat. Det är min grej!

Well, well cykelställ.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0