Aprils första helg!

Oj, vilken konstig helg!
I Torsdags blev jag biten av min egen hund. :|
Han hoppade på mig helt oprovocerat i hundrastgården och bet mig 6 ggr i armen.
Sen jag och Jimmy separerade så har han mått dåligt av att behöva hoppa runt.
Vi har haft honom varannan vecka som sagt, och det märks att han inte trivs.
Det har resulterat i att han tappat exakt all respekt för mig. :(
Finns inte mycket att göra, han har det helt enkelt bättre hos Jimmy.
Det är han som är hans alfahane och de här hundarna kan bara ha en.
Shit happens! Måste sätta hundens bästa först!
Jag älskar honom för mycket för att ha kvar honom i vetskap om att han vantrivs.

I Fredags var jag bara hemma och slappade!
Var för trött för att göra något! Hade dessutom brutalt ont i armen.
Knaprade piller i hopp om att det skulle försvinna, men icke!
Skönt att vara hemma och vila ibland med.

Igår var jag på födelsedagskalas hos farfar.
Usch, farmor börjar bli helt väck i huvudet nu. Det går fort på slutet.. :(
Kalaset var mysigt och jag åt mig sprängfull!
Sedan åkte jag in till stan och dejtade A!
Vi promenerade på Djurgården i solen.
Satt och tittade ut mot vattnet och längtade efter sommaren.
Sedan gick vi och åt! Jättegott var det! Mumma!
När vi gick därifrån stod det indianer ute och dansade.
Älskar deras musik och har letat som en idiot efter den.. :(
Munspelsmannen stod och dansade! Hahaha...
Det gjorde även en mörk kille som var påtänd eller något dylikt.
Varje gång han gjorde ett grodhopp så skrek alla " oooo... WEEY". :]
Efter det åkte vi till Kista och spelade monopol med Danne.
Han krossade oss båda.. Haha..
Jag blev så fattig att jag fick sälja den bästa gatan.. Grrr...
Sen var det bara att inteckna alla gator för att ha råd att gå på deras hotell-gator.
Mummel mummel!
Sedan tittade vi på film och åt melon!
Jag älskar verkligen vattenmelon! Kan inte sluta äta!
Det är så mycket sommar över det! :D

Sen idag var vi i Kista och åt indiskt.
Det var sisådär. Riset var godast! Men så är jag galen i ris oxå! :)
Efter det åkte jag hem!
Sen har jag bara myst med Apollo hela kvällen.
Nu är det bara 5 timmar kvar tills han flyttar.
Usch, mitt hjärta.

Ett MÅSTE i allas mp3:

Leona Lewis - Better In Time.
Helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0